29 december 2012

2012

Jag läste idag i min blogg från 2 januari i år vad jag önskade inför 2012 och så här hade jag skrivit: "Under 2012 vill jag minska stressen ytterligare, prioritera motion och andra må-bra-saker". Nu i slutet av 2012 kan jag konstatera att min önskan uppfyllts. Jag är nästan aldrig stressad. Jag har börjat jogga när jag tar mina motionsrundor, tycker att det är jättekul och mår väldigt bra av det. I våras började jag cykla moutainbike igen. Under 2012 har jag haft många olika må-bra-upplevelser. Det som varit allra bäst med 2012 är vårt husköp. År 2012 har varit ett mycket bra år! Det har varit ett år då jag förstått hur viktigt det är att ha ett mål, att fokusera mot målet, att bestämma sig och att jobba för att nå målet. Ett bra liv är inget som bara kommer av sig själv utan ansträngning.
    

Inga kommentarer: