01 januari 2013

Årets första dag

På årets första dag fick vi besök av en ekorre i trädgården. Den hittade godsaker på gräsmattan där vi matar fåglarna.
 Här märker vi att vi bor nära naturen. Så otroligt söt den är!
Katten Sara övervakade ekorren noggrant inifrån. Hon ligger i soffan och spanar ut.
På årets första dag borde jag ha några kloka tankar inför det nya året. Det jag önskar är att jag och min familj ska vara fortsatt friska, må bra, känna glädje, tacksamhet och lycka över våra liv. Jag har några personliga saker som jag kommer att jobba med under 2013 s.k. mental träning inom några områden. Min önskan är också att jag på något sätt ska få dela med mig av mina olika erfarenheter till andra, att vara till hjälp och nytta. 

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

edcssio 479Så söt! Det är härligt att bo nära naturen! Kram Ia

promenader på landet sa...

Nu gick visst koden in också.....