11 januari 2013

Bloggproblem

Hej allesammans! För tillfället kan jag inte överföra några nya bilder hit till min blogg. Jag vet inte riktigt varför men jag försöker lösa det. Hade annars tänkt visa bilder från min lediga måndag.
Å vad skönt att det är fredag nu och inget inplanerat i helgen. Jag behöver vara ledig, bara ta det lugnt och komma ut i dagsljus på lördag och söndag.
Just nu är Adam på väg till Frankrike på skidresa. På måndag reser Arwid och Lotta till Egypten. Vad härligt för dem att komma ut och resa lite som avbrott i pluggandet.
Ikväll blir det varm macka och en lugn fredagkväll.
Ha en bra helg allesammans!

2 kommentarer:

Razzy sa...

jag har också det problemet när jag kör explorer, men det funkar med google crome eller firefox, man kan också har jag lärt mig att börja i HTML läge när jag lägger in bilderna och går tillbaka till "vanliga" läget när bilderna är färdigladdade. Hoppas du har fått lite hjälp :)

Kärrans blogg sa...

1000 TACK, för hjälpen!
/Kerstin