19 januari 2013

Vacker vinterdag

På helgerna är det återhämtning som gäller för oss. Både jag och min sambo har tuffa arbetsdagar. Därför är det extra viktigt att ta det lugnt då vi är lediga. Som vanligt på helgerna blir det tidningsläsning och långfrukost i sängen.
På förmiddagen idag tog vi en tur till second-hand-butikerna i vår stad. Det var kul att titta på allt men vi hittade inget som vi ville ha med oss hem. Sedan blev det lite shopping i centrum. När vi kom hem gick jag en promenad i vår vackra omgivning och tog några bilder.
Ikväll går Adam på bussen i Val Thorens och åker hemåt igen efter en vecka i skidbackarna. Det ska bli roligt att få höra sedan hur han har haft det.
Jag har en bra lördag och njuter av att ta det lugnt utan krav. Jag känner att livet är i balans.

Inga kommentarer: