25 februari 2013

Ljuset har återvänt

Det är så skönt att det fortfarande är ljust ute när jag kommer hem från jobbet. Idag hann jag ta en bild precis innan solen försvann bakom skogen. Det känns verkligen fantastiskt att kunna ta en promenad i naturen utanför huset efter en dag på jobbet. Naturen ger både lugn och energi på samma gång.
Igår eftermiddag hämtade jag hit mamma Vera. Vi bjöd på fika, hon fick se det danska ekskåpet, sitta och prata lite och trappträna (!). Det blev en utflykt på ett par timmar för henne.
Jag pratade också länge med Arwid i telefonen igår. Han hade namnsdag igår på Mattiasdagen. Häromdagen pratade jag med Adam. Jag får enormt mycket energi av mina barn och jag får även Arwid-  och Adam-abstinens. Jag vill träffa dem, umgås och prata NU med detsamma. 

Inga kommentarer: