11 mars 2013

Ganska bra

Har haft en (ganska) bra start på veckan. Vaknade utsövd och ganska pigg i morse. Har jobbat med lite av varje idag på jobbet eller kanske mycket av varje. Tog en springtur när jag kom hem. Innan jag gav mig ut sa jag till min sambo att ikväll äter vi bara en liten macka med te. Jag fixar det, sa sambo J. När jag kom hem igen från springturen stod de här fina mackorna på bordet. Smakade underbart gott! (Duken på bordet var med i lastbilen som kom från Danmark för ett tag sedan.)
Ringde Adam som har haft tenta i hållfasthetslära idag och det hade gått bra. Jättebra! Tyvärr har han ändrade planer i påsk (som han själv inte råder över) vilket innebär att vi inte kan ses som jag hade hoppats på. Tråkigt! Men vi får ses i maj i stället när vi åker till Göteborg och hälsar på. Ska bli kul - längtar! Träffade Arwid och Lotta i lördagskväll då de var här hemma hos oss. Jättetrevligt, kul och mysigt!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Fantastiskt fina mackor!