05 april 2013

Det ordnar sig

En fyradagarsvecka på jobbet är avklarad och jag är helt slut, känns det som. Det har varit intensiva arbetsdagar under en period, en hel del positiv uppmärksamhet, ganska hög belastning, krav och beslut från ledningen som jag ska verkställa. Jag gillar mitt jobb och mina arbetskamrater men jag blir helt naturligt ganska trött av att jobba ibland.
När vi kom hem idag hittade vi en fin blombukett på dörren som mina föräldrar hade skickat hit med "lyckönskningar till oss båda".
Jag är glad för att vi ska åka till Göteborg och hälsa på Arwid och Adam i början av maj. Då ska vi ta med oss några flyttkartonger och lite annat till Adam som har fått en egen lägenhet i Göteborg. Nu bor han hos Arwid men snart blir Arwid och Lotta sambo och då passar det väldigt bra att Adam flyttar till eget boende. Tänk, vad skönt det är när allt ordnar sig!

Inga kommentarer: