28 juli 2013

Härliga varma dagar

Varma dagar lägger sig katten Sara i vår Avenbokshäck och svalkar sig.
I fredagskväll efter jobbet svalkade jag mig med två härliga bad i Vättern, i Vätterviksbadet i Vadstena. Det var första badet den här sommaren.
I onsdags träffade jag Adam som var här på kvällen. Vi satt ute och åt och pratade hela kvällen. Igår var Arwid här och bytte kedja på min cykel. Njuter av att vara tillsamans med Arwid och Adam, det är alldeles underbart! Fantastiskt praktiskt också att ha en egen serviceman till min cykel. Nu kan jag ta cykeln till jobbet igen!  
I eftermiddag ska vi gå igenom trädgårdsprojektet i detalj och i morgon börjar det två veckor långa arbetet med att förbättra och förenkla vår trädgård. Kanske visar jag före- och efterbilder här sedan när allt är klart.

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Doppade bara fötterna i Vättern men annars har jag badat en hel del denna sommar!