17 november 2013

Novembersöndag

Kul att fåglarna i skogen kommer på besök när de är hungriga! Den här är min favorit, en riktig snygging.
 Ett par blåmesar äter nötter och frön tillsammans.
Idag har det varit en underbart vacker novembersöndag. Jag har varit ute i solen på promenad med en vän. J och jag har ätit vår lunch ute. Jag har passat på att vara ute med kameran och fotat fåglar och annat i naturen.  
Nu flyttar vi bokhyllan från övervåningen ner till vårt arbetsrum. J funderade lite lätt uppgiven om det nu verkligen är sista gången han flyttar sin gamla bokhylla. Nu blir det tomt i rummet där bokhyllan var. Vi funderar på att inreda ett motionsrum där i stället. Jag skulle kunna göra mina yogapass i det rummet och J skulle kunna ha sina tyngdlyftargrejer där.  

Inga kommentarer: