04 augusti 2014

Hemma hos syster

I lördags kväll var vi bjudna till mellansyster och man som bor i Motala. Vi började kvällen med ett bad i Vättern i Jerusalemsbadet som ligger alldeles intill syrrans hus. Det var skönt i vattnet och jag älskar att bada på sommaren. Sedan gick vi hem till syster och blev bjudna på underbart god trerätters middag. Vi satt ute på deras altan hela kvällen. Vi hade en fin sommarkväll tillsammans ♥ Det är härligt att bli bortbjuden ibland!
Dagens bild är från min systers kök i nybyggt hus 

6 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Härligt att bli bortskämd med bad och mat.
Vilken vacker spis din syster har. En sådan önskar jag till mitt kök i gamla soldattorpet.
Kram Helén

Kärrans blogg sa...

Ja, det var en trevlig kväll och spisen är verkligen jättefin.
Kram från Kerstin

Anonym sa...

Vad mysigt din syster bor...så nära vattnet! och trevligt att umgås över en bit god mat!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Hej Gunilla!
Ja, min syster bor fint nära badplats vid Vättern. Det är verkligen jättekul att träffa syrrorna och umgås med dem.
Kram

Christina sa...

Hej, detta är mitt första besök här inne. Ser mysigt ut med den där spisen och att bli bjuden på trerätters är aldrig fel.
Nu ska jag kolla runt lite bland dina inlägg.
Välkommen in till mig.
Christina

Kärrans blogg sa...

Hej Christina!
Vad roligt att du hittade hit. Nu ska jag kika lite i din blogg :)
/Kerstin