07 september 2014

Lugnt liv

 Jag har egentligen inget särskilt att berätta här i min blogg. Har inte heller några kloka tankar att förmedla utan jag skriver mest om vad som händer i mitt liv. Jag jobbar på vardagarna och är oftast hemma på kvällar och helger. På fritiden tar vi hand om hus, trädgård, oss själva och varandra. Jag yogar och tar en motionsrunda några gånger i veckan. Så är mitt liv oftast och jag trivs med det.
I torsdags kväll följde jag med mor Vera på konsert. Jag hade egentligen inga förväntningar alls. Men... vilken konsert det var! En solist  som sjöng hur bra som helst. Det var också två körer från landsbygden som lyckades skapa en fantastisk stämning i konsertlokalen. Att se och höra körmedlemmarna kändes som filmen "Såsom i himmelen" fast på riktigt. Dessutom var det ett gäng superduktiga musiker. 
Igår förmiddag var vi i grannstaden på shoppingrunda - skor, tröja, bälte och te =) Resten av helgen har vi njutit av solen och sommarvärmen.
Har pratat med Arwid och Adam ikväll - underbart! 
Bilderna är från trädgården

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag förstår vad du menar med "att inte ha något speciellt att berätta." Visst kan det kännas så! Men du har ju något att berätta, fina, sköna upplevelser med nära och kära. och det bästa du är nöjt och tillfreds...gott nog!
Fina bilder.
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Ja, oftast känns det bara bra att allt är som vanligt.
Kram