23 februari 2015

Träning ger resultat

Det svåraste med yoga är att vara koncentrerad på andningen och rörelsen. Tankarna far ofta iväg och jag glömmer bort att ha koncentrationen på det jag gör. Men det går bättre och bättre hela tiden. Jag är stolt över att jag gör min yoga på c:a 70 min tre gånger i veckan här hemma. Det känns också bra att jag tränat upp balansen en hel del. Från början var jag nära att falla omkull då jag gjorde mina stående övningar på ett ben. Numera går det riktigt bra =) 

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Förstår att du är nöjd och det har all anledning till, så disciplinerad som du är! Men som sagt...tålamod och envishet ger resultat. Det verkar som om du har gjort ett eget program? Bra jobbat!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Hej!
Ja, jag har gjort ett eget yogaprogram som passar mej =)
Kram från Kerstin