08 mars 2015

Fira födelsedag

Min äldste son Arwid fyllde 30 år i januari och han har verkligen firat och blivit firad x flera. I går kväll hade han och ytterligare tre kompisar 120-årsfest för sådär 50 - 60 gäster på Skansen Kronan i Göteborg. Men än är inte firandet slut... 
Av mej har han fått presenter och även en resa/upplevelse tillsammans med mej, bror Adam och min sambo.
Arwid är en person som gillar äventyr och upplevelser gärna i högt tempo och med en hel del spänning
Förutom presenterna från mej fick Arwid även möjlighet att välja en upplevelse där jag föreslagit några olika alternativ. Jag ville erbjuda det som alla behöver ibland, att skämma bort sej själv lite, återhämtning och avkoppling i fin miljö. Av de olika alternativen valde han en SPA-vistelse. Därför kommer vi  alla fyra åka iväg till mysigt SPA några dygn i början av maj och det bästa av allt - att vara tillsammans.
Den övre bilden är min egen, nedre bilden har jag lånat från Varbergs Kurort

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Roligt att göra något tillsammans - det kommer säkerligen bli toppen! Det är så vackert i Varberg...jag längtar dit!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Jag längtar också till Varberg och det ska bli underbart att åka dit
Kram från Kerstin