29 april 2015

Semestervecka

Från och med idag har vi en efterlängtad semestervecka! Jag har överlämnat jobbansvaret i "goda händer" under min ledighet så nu kan jag verkligen bara njuta och ha det bra. Det kändes lyxigt i morse med sovmorgon och frukost i sängen en helt vanlig onsdag. Resten av dagen har vi varit i trädgården. Jag har fyllt upp "norr-rabatten med barkmull och förberett odlingslådorna för sådd.
Ikväll pratade jag med Arwid i telefonen och han berättade om hur dagen var igår. Han var nöjd med sin prestation, presentation och allt annat. Nu hoppas vi och väntar på besked! 

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Så skönt! Hoppas du får en härlig Valborg och fortsatt ledighet! Jag är också lite ledig...
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Underbart med lediga dagar! Önskar Er en trevlig Valborg!
Kram från Kerstin