18 april 2015

Solenergi

Vilken härlig känsla att vakna på lördagsmorgonen med solsken utanför sovrumsfönstret! Nu njuter jag av helg, ledighet och välförtjänt vila.
På min arbetsplats har vi haft en extra tuff period med hårt arbete och begränsade resurser. TACK vare fantastiska medarbetare klarar vi det, men vi är ganska trötta och slitna. Jag är stolt och glad över att vi allesammans har så otroligt mycket styrka och vilja i oss själva, att vi reder ut tuffa perioder och att vi dessutom har kvar vår arbetsglädje =)

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Jag hoppas att solen lyser på dig och kanske du är ute i trädgården och påtar, med en paus då och då! Ja, det är viktigt med återhämtningen efter en intensivare period och du och dina kollegor tycks klara det genom ert goda arbetsklimat!
Ha en fortsatt fin och solig söndag!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Ja, jag har varit ute i trädgården och rensat häcken i helgen.
Det har varit en härlig helg med fint väder. Känner att jag har återhämtat mej och är nu redo för en ny vecka.
Kram från Kerstin