17 maj 2015

Behåller känslan

Jag tänker ofta tillbaka på SPA-dagarna i Varberg och jag behåller känslan därifrån. SPA-hotellet var en fantastiskt fin anläggning med möjlighet att ta hand om sig själv och varandra. 
Jag njuter av att få vara tillsammans och umgås med Arwid och Adam och ha dem i närheten. Härligt att se och förstå vilka fina och kloka personer de är med mycket omtänksamhet, hänsyn, integritet, glädje, humor och kärlek
Det känns också väldigt bra att ha med sambo J och att han trivs tillsammans med oss.
SPA-dagarna var en av Arwids 30-årspresenter och det var kul för oss övriga att få vara med =) Det som också var kul var att Arwid och Adam verkligen tog tillvara anläggningens möjligheter och provade på det mesta. Sambo J och jag var inte lika aktiva och modiga.
Jag känner glädje och tacksamhet över de fina SPA-dagarna och att jag kan behålla och njuta av känslan länge

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Visst är det härligt att tänka tillbaka och behålla den varma känslan! Foton hjälper till!
Nästa helg, far jag iväg...mer om det kommer...
Ha nu en skön o mysig vecka.
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Då får du ha det så bra! Ska bli kul att få se och läsa mer om det sedan.

Kram från Kerstin