29 juli 2015

En kväll i juli

När det slutade regna ikväll gick jag ut i trädgården och räfsade upp häckklippet efter häckklippningen i går kväll. Jag tycker om att fixa och jobba i trädgården men... att ta hand om genomblött häckklipp är inte kul. Jag som alltid försöker se något positivt tyckte ändå att det var skönt att komma ut en stund och det blev fint när jag hade räfsat upp allt.
Jag har pratat med Arwid och Adam ikväll och det var jätte-jättekul =) Arwid och Lotta hade varit på lägenhetsvisning ikväll och jag hoppas verkligen att de "får" den här fina lägenheten. Allt var bra med Adam, han höll på att "fixa lite" hemma i sin lägenhet. Jag håller på att längta ihjäl mej efter dem...

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Mysig lägenhet - ja, hoppas att det blir deras!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Ja, jättefin lägenhet men tyvärr blev det inget köp den här gången.
Kram från Kerstin