17 oktober 2015

Älskar hösten

Efter städning på förmiddagen har jag varit utomhus resten av dagen. Jag har tagit bort sommarblommorna och gjort höstfint i trädgården. Sambo J har flyttat vinbärsbuskar och det var lättare sagt än gjort men nu är det klart. Jag tog också en promenad i naturen utanför och jag hade med kameraväskan med objektiven. Här har jag använt ett macro-objektiv när jag tog en bild på spindelväv med droppar från morgonens dimma
 Jag älskar hösten!
Leriga grusvägar med nedfallna löv och det doftar höst och skog.
En nyplöjd åker med vackra höstfärger i bakgrunden.  
En droppe på en liten kvist och i droppen speglar sig träd och gula löv.

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Så fina och stämningsfulla foton! Älskar också hösten med alla färgerna.
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Tack så mycket! Det är inte svårt att hitta vackra fotomotiv nu när det är höst.
Kram
/Kerstin