04 oktober 2015

Helgen

Igår skickade Arwid en solnedgångsbild från Bentota på Sri Lanka. Det är helt fantastiskt att jag här hemma, i min mobiltelefon, får se lite av allt han upplever på sin resa.
Här är en bild från stranden i Bentota där de har varit i helgen. Nu är han tillbaka i staden Colombo för jobb ytterligare en vecka.
Bilderna är tagna med Arwids mobiltelefonkamera
Adam har varit i Stockholm och verkar ha haft en grymt, häftig helg men det gamla kompisgänget. En av kompisarna (som numera bor i Stockholm) har fyllt år och hela gänget kom och överraskade i fredags kväll.  
Några av dem har varit kompisar sedan tiden på dagis, därefter har det fyllts på med kompisar från skoltiden och även från gymnasiet. Längst till vänster sitter Adam.
Bilden har jag "lånat" från facebook  
Här är allesammans uppställda för fotografering i samband med paintball lördags. Idag åkte Adam tillbaka till Göteborg igen.
Även denna bild är "lånad" från facebook
I helgen har jag blivit färdig med hela husets fönsterputs. I går åkte vi till Jönköping och shoppade både kläder och skor. Idag på förmiddagen fixade vi i trädgården. Jag klippte gräsmattan och sambo fixade frukt-träden inför vintern med tejp för att hindra frostfjärilens framfart och även med gnagskydd. Vi har haft en jättebra helg! 

Inga kommentarer: