02 januari 2016

Nytt år

Välkomna till ett nytt år i min blogg! Jag kommer att fortsätta som tidigare d.v.s. att skriva om det som händer i mitt liv, mina intressen, tankar, funderingar och det som jag tycker är viktigt. Jag hoppas också på ny inspiration och kanske lite förändring i bloggen. 
Idag skjutsade vi Adam till stationen, det var dags för honom att återvända hem till sej i Göteborg. Nu är det tentaplugg som gäller! Det har varit underbara och härliga dagar att ha både Arwid och Adam här och i närheten.
När vi hade skjutsat Adam tog jag en promenad i naturen utanför vårt hus. Jag mår bäst när jag får vara ute och röra på mig och andas ren och frisk luft. Idag var kameran med och jag tog några bilder på den fina naturen. Härligt med vinter, snö och några minusgrader! Här på bilden syns "portalen" som naturen själv skapat.  

Inga kommentarer: