19 mars 2016

Earth hour

Den här helgen är det min tur att ha mamma-Vera-helg. Jag och mina två systrar ansvarar för varsin helg och mamma Vera behöver aldrig vara ensam på helgerna. Det fungerar bra, tycker vi. Idag tog jag med henne till kyrkogården. Vi planterade lite vårblommor vid graven, räfsade och gjorde fint. Efter en långpromenad på kyrkogården följde jag med henne hem på fika. I morgon kommer hon hem till oss.
Snart är det påsk och lediga dagar! Både Arwid och Adam kommer hem till oss i påskhelgen =) Underbart! Arwids flickvän och sambo Lotta är kvar i Göteborg och jobbar hela påsken hos de hjärtsjuka på Sahlgrenska sjukhuset. 
Adam har haft tentor både igår och idag. Ikväll var han trött men nästa helg fyller vi på med ny energi, skogsluft och god mat
Ni missar väl inte "Earth hour" ikväll kl. 20.30 - 21.30
Dagens bild är lånad från kähler design

Inga kommentarer: