11 maj 2016

Semestervecka i maj

Det känns overkligt men... nu har jag en semestervecka, en välförtjänt ledighet. Jag har haft en lång period med intensiva arbetsdagar och ser fram mot några lediga dagar nu. Underbart!
I morgon kväll kommer mina systrar hit och det ska bli jättekul att träffas och att prata.
Jag ska följa med sambo till Stockholm där han har sin äldsta dotter med familj. Vi stannar över en natt på hotell och passar på att storstadsshoppa lite innan vi åker hem. Jag vill köpa jobbskor på Norrgavel.
Arwid har rapporterat att han och Lotta är i Rom nu. De verkar ha en underbart härlig resa i Italien. Adam pluggar intensivt och är snart klar med sitt fjärde år av fem på Chalmers. Jag längtar efter dem! 

2 kommentarer:

nillahalsaharmoni sa...

Önskar dig en mysig och avkopplande semestervecka! Toppen att ha lite ledigt nu i maj i den vackra blomstertiden!
Sköt om dig!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

TACK, Gunilla! Jag ska pusta ut och bara ha det bra!
Kram