22 juni 2016

Midsommar

Jag har fortfarande energi och glädje kvar sedan förra helgen. Det var jätteroligt att träffa Arwid och Lotta! Det var fantastiskt kul att vara med då Arwid cyklade i mål efter 30 mil i Vätternrundan. Vilken prestation och energi!  
På fredag kommer Adam hem till oss och stannar till söndag =) Sambo J och jag inleder midsommarhelgen med lite lyx och kommer hem precis i lagom tid för att hämta upp Adam på stationen.
Både min sambo och jag har intensiva och långa arbetsdagar nu men... vi fokuserar på glädje, tacksamhet och allt som är bra. Det känns ibland som att jag utmanar mig själv nästan varje dag och det är jag tacksam över. Jag lär mig något i varje situation och förhoppningsvis blir jag en bättre människa, en uppdaterad version av mig själv.
Ha en fin midsommar allesammans! 

Inga kommentarer: