16 oktober 2017

Höstdag

Har haft en ledig dag idag med underbart fint höstväder och ljummen luft. En sådan här vacker dag vill jag passa på att åka iväg på utflykt. Efter lunch packade jag in min fotoutrustning i bilen och körde till Stocklycke. 
Det var mycket rörelse i Vätterns vatten idag. Här har jag fixat lite med kamerans slutartid för att just försöka fånga rörelsen i vattnet.
 Jag älskar hösten, alla vackra färger och lugnet som infinner sig.
Som en tavla av Vättern med höstfärger framför och en naturlig inramning.
En självlysande Hassel i eftermiddagssolen på väg tillbaka till bilen. Innan jag åkte hem satt jag ute vid bilparkeringen och åt min matsäck som jag hade med. Jag satt där helt ensam i eftermiddagssolen och njöt av min lediga dag på bästa sätt.
Ikväll har jag pratat i telefonen med både Arwid och Adam - vilken fin avslutning på min fina lediga dag.
TACK!

Inga kommentarer: