12 november 2017

En härlig helg!

 
Här kommer en bild på mitt favoritmotiv d.v.s. skog och motljus. Jag såg sedan, då jag överförde bilderna, att trädstammen inte var så fin, det ser ut som det runnit kåda. Men... skogen är som den är och jag är mycket nöjd med ljuset i bilden.
Vi har haft en härlig helg här hemma. Adam, Arwid och Lotta kom i torsdags kväll vid 21.15. Då åt vi lite gott, satt och pratade och tiden bara försvann. Sambo och jag skulle ju upp tidigt dagen därpå för att åka och jobba. På fredagkvällen åt vi middag tillsammans, spelade spel och hade det bra. På lördag förmiddag blev det ett besök hos mor/mormor Vera. Hon tyckte det var kul att få träffa barnbarnen. Arwid och Lotta var i Linköping resten av helgen, för att vara hos Lottas föräldrar och även träffa kompisar. Adam var kvar hos oss, middag och lite soffhäng vid TV:n på lördagkvällen. 
Idag på förmiddagen skogspromenad med Adam då skogsbilden togs. Jag skjutsade honom sedan till sin far.
En mysig, härlig och intensiv helg! TACK alla inblandade! Nästa gång vi ses är i julhelgen (förutom Lotta som jobbar hela julen).
Avslutar blogginlägget med en bild från i lördags kväll. Hela lördagen hade vi en blåsig, kylig dag med snöblandat regn. Det var helt igenmulet hela dagen men på kvällen, vid solnedgången kom solen fram och det blev ett väldigt annorlunda ljus på himlen.

Inga kommentarer: