27 november 2017

Min lediga måndag

Vi har haft en ledig dag idag och passade på att åka till IKEA för att göra några inköp till jul. Att besöka IKEA en måndag förmiddag i god tid före jul var ett bra beslut. Vi hittade snabbt det vi skulle köpa och lite till, det var inte särskilt långa köer i kassorna och det blev ett kort besök. Skönt att lämna storstaden sedan och åka hem igen.
Tavelhyllan är på plats som ni ser. Vi är nöjda med hyllan, det behövdes något på den blommiga väggen. Solen lyste in med behagligt ljus i vardagsrummet i eftermiddag och då tog jag några bilder för att visa hur det blev med tavelhyllan.
Jag har också gått en promenad i skogen idag. Jag testade att ta bilder med kameran på stativ och självutlösare. Det var kul men jag lyckades tyvärr inte få skärpa på mig själv på en enda bild... Trots oskärpa visar jag en av bilderna i alla fall. Så här ser det ut i "min" skog!

Inga kommentarer: