20 november 2017

Utflykt till Norrgavel i Lammhult

Vi har varit på Norrgavel i Lammhult idag =) Vi åkte dit och hämtade tavelhyllan som vi beställt. Det är så fint och mysigt i deras butiker, jag gillar deras stil och dessutom är deras möbler miljömärkta.  
Det är en speciell känsla med dessa fina trämöbler. Jag tänker bl.a. på god kvalitet, hållbarhet och skönhet.
Härligt att gå omkring och titta på allt fint, få inspiration och bara njuta i stunden.
 Naturmaterial och naturfärger
Vår nya tavelhylla är på plats nu på den blommiga väggen och det blev verkligen jättefint. Väggen känns lugnare nu, precis som vi ville. På tavelhyllan har vi ställt en tavla med "lugnt" motiv, några ljuslyktor från Skrufs glasbruk som vi köpte i Norrgavelbutiken idag och några djur i trä som är gamla. Kanske tar jag några bilder då det är ljust och visar här på bloggen.
Bilden med ljuslyktor har jag lånat från Norrgavel, övriga bilder är mina egna.

Inga kommentarer: