02 februari 2018

Snö, frisk luft och dagsljus

När vi kom hem från jobbet idag var det fortfarande ljust ute. När katterna fått mat gick vi ut och skottade snö. Vad skönt att vara ute i snön, andas frisk luft och vara ute i dagsljus.
Sedan gick jag ut en stund i naturen utanför oss. Jag gick igenom buskaget här och sedan ut i kohagen. Det var ett magiskt vackert ljus ute innan det blev mörkt, men lite svårt att fånga på bild.
 Här finns spår av harar, rådjur och av mej =)

 
Nu känns det underbart med långledig helg, återgår till jobbet först på tisdag. Att jobba deltid är något som jag känner mig mycket nöjd med. Det är bra för både kropp och själ och kanske för jobbet också, jag gör troligen ett bättre jobb nu när jag jobbar deltid och dessutom bara har ett jobb att fokusera på. 

Inga kommentarer: