13 mars 2019

Första boken

Innan Lo föddes beställde jag den här boken från Bokus. Nu har boken äntligen kommit, det var lång leveranstid. I den här boken får Los föräldrar skriva och berätta om Lo och klistra in bilder m.m. Boken var värd att vänta på, den är jättefin med härliga bilder och med ganska gott om plats att med egna ord skriva och berätta om sitt barn. 
När mina barn Arwid och Adam var små skrev jag om dem i boken "Barnets första år" (de hade varsin bok förstås) och det har varit till stor glädje för dem och för mej att läsa om deras uppväxt. Man glömmer snabbt och tack vare böckerna får man hjälp att komma ihåg mycket roligt och många små detaljer.
Nu kanske det dröjer några veckor innan jag träffar Lo och familjen igen så jag skickar boken med posten. När jag skulle slå in boken märkte jag att vi i stort sett bara hade julklappspapper hemma och lite "gråpapper".  Jag hittade några klistermärken och ett snyggt rosa snöre så... paketet blev ju ganska fint ändå =)
Övre bilden har jag lånat från Bokus.

Inga kommentarer: