20 april 2011

Onsdag före påsk

Å vad skönt det ska bli med påskledigt i fyra dagar! Jobbet kändes tungt efter vår härliga semester på Fuerteventura men nu är det som vanligt kul på jobbet igen.  
Har varit i hästhagen och plockat blommor ikväll igen. Att vara i naturen ibland är ett måste för mej. Där får jag mängder av energi!
Adam har kommit tillbaka till Oslo igen efter sin semester i Florida. I morgonkväll kommer Arwid förbi på kvällsmat. A och A är bortresta i påsk och även J och jag passar på att resa bort några dagar i helgen.
Kul att du hälsar på i min blogg! Här skriver jag om mitt liv, mina tankar och visar mina egna bilder.
Dagens bild är från Fuerteventura mars 2011

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Den där planteringen tycker jag mig känna igen från min resa till Fuerto;-))

promenader på landet sa...

Önskar er också en jätteskön helg! Kram Ia