29 januari 2012

Må-bra-dag

Sitter här och tar igen mej med lungorna fyllda av en massa frisk luft. Är varm och svettig efter dagens motionspromenads-jogging-pass. Jag behöver väl inte säja att det känns väldigt bra?
Sedan tänker jag ta ett långt, varmt bad. Till lunch tar vi gårdagens rester, Tacopaj. Det verkar bli en bra må-bra-dag idag.
Innan motionsrundan pratade jag i telefonen med bägge sönerna. Två långa samtal med bästa Arwid och Adam. De får mej att må väldigt bra, hoppas att de känner likadant bara.
Den här tiden på året njuter jag av tulpaner. Vill helst ha en eller flera tulpanbuketter hemma till varje helg. Dagens bilder är från förra året. Bilderna är från 110220.

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Även jag har tagit en promenix idag! Gick runt älvrummet tillsammans med goa väninnan och hennes dotter. Rundan avslutades med Indisktkäk. Snacka om att måbra!