22 april 2012

Finbesök från Oslo

En helg går fort och det är redan söndagkväll. Har haft en bra helg med två motionspass, vila, återhämtning och storstädning. I eftermiddag har vi hälsat på mina föräldrar där vi också träffade min äldsta syrra och hennes man. Trevligt!
Idag ringde Adam, som bor i Oslo och berättade att han gärna bor i vindsrummet hemma hos oss fr.om. onsdag till tisdag =) Ska bli kul att träffas, umgås utan stress, skämma bort och pyssla om lite lagom. Troligen kommer han att träffa sina gamla kompisar en hel del också.
Känner att jag mår bra av att träffa föräldrar, syskon med deras familjer, Ia och framför allt att vara tillsammans med mina barn. Efter en skilsmässa finns inget man kan ta för givet då det gäller umgänge och gammal vänskap. Jag är glad och tacksam för mina nära och kära.
Dagens bild är tagen våren 2011

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Visst är det härligt att träffa vänner, låter som du haft en jättemysig helg! Kul att Adam kommer hem! Skulle gärna gå i veckan, men kan inte förrän på torsdag vi hörs! Kram Ia