14 juni 2012

Dröm är verklighet

Den 9 mars i år skrev jag ned ett klart och tydligt mål för vårt framtida boende. Idag den 14 juni har vi skrivit kontrakt på husköpet. Vi har nått målet och drömmen är verklighet. Jag känner en enorm tacksamhet, glädje och lycka!  Här har vi blogginlägget från den 9 mars.
Jag tror att det är viktigt att någon gång ibland sätta sig ned för att klart och tydligt formulera mål för livet och framtiden. Det kan gälla exv. boende, arbete, olika relationer, mm. Det handlar helt enkelt om att tänka till över hur jag vill ha det i livet, hur jag vill leva och hur jag vill ha det i mina olika relationer till olika människor i min närhet. Att formulera och skriva ned målen gör att jag har en klar bild över vad jag vill och hur jag vill ha det. Då vet jag vart jag är på väg.
Dagens bilder är från 120612, Södertuna Slott

Inga kommentarer: