30 september 2012

Målbild

Den här helgen har vi hemmahelg. J har packat upp de sista flyttlådorna och gjort i ordning i förråd och garage. Vi pysslar också om vår trädgård en hel del för att vi ska kunna njuta av den så mycket som möjligt sedan.  
Den här helgen flyttar en av mina systrar med man in i nybyggt hus och deras dröm är nu verklighet.
Om drömmar ska bli verklighet behövs en dröm eller ett mål dit jag vill nå. Jag behöver också mod att våga lita på att jag kan nå målet, mod att våga tänka nytt även om det kan kännas otryggt och ovant. Jag kan ha olika mål eller drömmar med mitt liv. Det kan handla om boende, jobb, mm. Det kan också handla om vad jag vill med mej själv och hur jag vill vara mot mig själv och andra. Lita på din dröm och håll fast vid den - släpp inte taget!

Inga kommentarer: