28 oktober 2012

Frostmorgon

I morse var hela ängen utanför alldeles rimfrostig och underbart vacker.
Efter frukost tog jag med sambo Jens och gick Carlslundsrundan i strålande sol och frisk, lite kylig höstluft. 
När vi kom hem igen gjorde jag ett yogapass från boken "Migrän-Yoga". Tanken är att man ska göra ett yogapass varje dag för att slippa migrän. Det kändes bra och det var kul att prova något nytt. Nu ska jag försöka göra ett pass på c:a 20 min. varje dag
I eftermiddag har Adam och mina föräldrar varit hemma hos oss. Vi bjöd dem på Jens goda surdegscroissant och hembakad kaka. Idag ville inte min pappa (89 år) köra bil så jag skjutsade dem tur och retur. Sedan lämnade jag tillbaka Adam till Ärtgränd där han har bott i helgen. Ikväll åker han tåg tillbaka till Göteborg.
Jag har haft en bra helg och känner mig laddad för en ny arbetsvecka. 

Inga kommentarer: