19 november 2016

Shoppingtur

Idag tog jag bilen till grannstaden för en shoppingtur. Jag behövde förnya min garderob och det gick bra 😊 Jag fick med mej lite nya kläder hem och även några julklappar. Det var härligt att gå omkring i Linköping city och titta på allt fint och även shoppa lite i mitt eget tempo.
Efter en förmiddag i staden var det skönt att komma hem igen. Underbart med helg, att kunna göra vad jag vill, städa och pyssla om vårt hem. Innan det blev mörkt gick jag en promenad och tog några bilder. Det finns inte så många fotomotiv här så det fick bli några bilder på vårt hus igen.
Ha en fin helg allesammans!

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Det där gillar jag också...att ibland åka till stan, titta lite i affärer och fönstershoppa! ibland följer något med på riktigt och sedan är det ju skönt att komma hem igen!
Vilken härlig dag du fick och du hann med både nöje , promenad och vila.
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Hoppas att du också haft en fin helg, Gunilla!
Kram från Kerstin