08 augusti 2017

Myshelg

Fick ett härligt sms idag med frågan om det finns plats på "hotell Carlslund" från torsdag kväll och framåt. - Självklart, svarade jag. 
Arwid och Adam ska vara i sin hemstad i helgen. Bl.a. ska de fira sin farfar och farmor som har 60-årig bröllopsdag. Lotta jobbar och anländer något dygn senare. Kanske åker hon till grannstaden där hon har sina föräldrar, annars får hon plats här om hon vill.
Det ska bli underbart att träffas igen, hinna umgås och höra hur de har det i sina liv. 
Jag är superstolt mamma till de här två fina. Det är fantastiskt att få vara med om och uppleva att mina barn växer upp till så fina människor som de är och att de blev 1000 gånger bättre än vad jag är =) 
Jag har allt jag kan önska mej i livet men... det enda jag saknar är att bo lite närmare Adam, Arwid och Lotta i Göteborg.   

Inga kommentarer: