17 november 2018

Äntligen 10 km

Jag kämpar på med min motionsrunda och förlänger den för att den ska bli 10 km. Idag förlängde jag rundan ytterligare men när jag kom hem fattades några hundra meter i alla fall. Jag fick gå och springa lite fram och tillbaka på vårt område och då nådde jag äntligen målet. Idag har jag äntligen sprungit och gått 1 mil i min motionsrunda! En härlig långrunda på grusvägar, asfalt och skogsstigar. Det känns i kroppen att det ger lite mer att dels förlänga rundan och att även springa lite i stället för att bara gå.
Nu dusch och lunch, sedan får vi se vad vi hittar på i helgen. På måndag är jag ledig och då åker vi till grannstaden. Jag behöver köpa nya träningsskor eftersom jag har slitit ut mina, det är hål i dem och jag blir blöt om fötterna...
Jag har inte tagit några nya bilder på ett tag så ni får hålla till godo med lite gamla bilder från arkivet.
Ha en fin helg!