12 maj 2010

Rapport från mej och min familj

Tänkte bara berätta att Adam fixade jobb på en vecka i Oslo. Han har fått ett tillfälligt jobb som lägenhetssanerare. Kanske inte ett drömjobb? Men ett jobb. Bra gjort Adam! Snart får han fira 17 maj med norrmännen. Bilden är dock inte från Oslo utan från Tokyo. 
Här är en bild på äldste sonen Arwid som befinner sig på Brooklyn Bridge, New York. Bilden har jag "stulit" från hans reseblogg Just nu tror jag att de är i Toronto. Han och en kompis är på långresa i stora vida världen. De får uppleva och se otroligt mycket. Det är nog även en inre resa...
Det var lite om om hur mina barn har det. Själv lever jag kvar i min lilla stad där jag vuxit upp. Jag jobbar mycket. Jag har lämnat en livskris bakom mej och kommit vidare i livet. Jag lever numera ett enkelt liv. Jag bor i en gammal charmig hyreslägenhet med min älskade J.
J jobbar också mycket. Han har flyttat till min lilla stad för att leva här tillsammans med mej. J som är född i en storstad i annat land tycker att han trivs mycket bra i min lilla småstad med mej. 
Vi har ett fantastiskt bra liv!

1 kommentar:

S o F sa...

Låter härligt! :)

Önskar dig en skön och fin helg!