09 oktober 2010

Födelsedag

Jag fyllde år häromdagen =) Av mina snälla barn fick jag en "livsnjutarpresent" med en massa fina saker. Det var badskum (som är med på bild), hudkräm, te, äppelmust, mintchoklad, lyxigt knäckebröd, ostar, smaksatt flingsalt. De vet vad deras mamma gillar och vill ha.
Av min älskade J fick jag en bukett rosor, böcker, en romantisk middag (jag får själv välja när och var) och en hårddisk att spara alla mina bilder på (han tänker på allt). Av mina föräldrar fick jag påslakan som alla presenter ligger på. Jag fick en massa fina kort i brevlådan också, bl.a. ett med ett fint Carl Larsson-motiv från min förra svärmor Det kom några GRATTIS-sms och hälsningar på facebook. Av min vän M fick jag en fin orkidé. Vad glad jag blev för allt och framför blev jag glad för att det är så många som tänker på mej och kommer ihåg att jag fyller år.

Inga kommentarer: