10 oktober 2010

Into the wild

GODMORGON mina vänner! Vad kul att du tittar in här och hälsar på i min blogg!
Igår när jag kämpade på med min promenad var kameran med. Lite kul att se midsommarblomster i oktober. Det blev också några traditionella höstbilder i solsken. 
Igårkväll tittade vi på filmen "Into the wild" hemma i soffan. En bra, tänkvärd men sorglig och tragisk film. Det är en sann historia som kritiserar den materiella livsstilen och gör upp med en falsk familjelycka med stenhård fasad. Det var mycket natur och vildmark. En sevärd film med mycket eftertanke.
Du som hälsar på i min blogg får läsa om mitt liv och mina tankar. Min blogg är som min dagbok. Här skriver jag om det som händer just nu i mitt liv. Här kan man få se och läsa om "lite av varje".
Idag ska jag ta en promenad igen. Sedan ska det bakas 2 st citron- och limekaka som ska med till jobbet i morgon. Vi brukar bjuda på något gott då vi har fyllt år.

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Hej min vän! Går gärna en promenad på onsdag, jag kommer tll dig vid kl 18 om det blir något annat så sms:ar vi! Kram Ia