27 december 2010

Positiv attityd

Jag har haft en jättebra, lugn och skön julhelg med mycket julstämning. Vi har umgåtts med varann och med våra barn precis som vi ville. Vi har ätit god mat och även lite julgodis.
Idag var det dags att börja jobba igen. Jag har ett kul jobb med superbra jobbarkompisar där jag trivs. Det var lite motigt att kliva upp ur sängen i morse men annars har det bara varit kul att jobba. Med en positiv attityd blir det mesta mycket roligare.
Ikväll tvättar jag sängöverkast och duntäcke för den lilla trappkatten har kissat i vår säng...
TACK för kommentarer i förra inlägget. Det är jättekul att få en hälsning från Er bloggläsare.

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Hej min vän! Inte kul med kattkiss i sängen! Hoppas du får bort lukten. Jag promenerar gärna i helgen sön fm kanske? Kram Ia