25 september 2011

Happy Sunday

Här kommer några balkongbilder igen. Det är så fint med morgonsolen på balkongen.
Igår började vi dagen med frukost på sängen med både DN och Corren. Mycket tidningsläsning, alltså. Sedan tog jag en lång motionspromenadrunda i fina vädret. Därefter den absolut sista gräsklippningen i mina föräldrars trädgård. Arwid (som är hemma och hälsar på) kom förbi och vi gjorde sällskap till mormor och morfar. Sedan lördagkväll!   
Nu är det en lugn och skön söndag. Snart åker jag till landet för promenad med vännen Maria. Sedan har jag tänkt att börja läsa boken "Happy, happy - En bok om skilsmässa" av Maria Sveland och Katarina Wennstam. Det verkar vara en bok som väcker många känslor hos dem som har läst den. Upprörda känslor, ilska, rädsla, glädje, avund och igenkännande. Känslorna som väcks beror nog på om man tagit sig igenom en skilsmässa eller inte... Jag återkommer och berättar vad jag tycker om boken.

Inga kommentarer: