06 juli 2012

Bankbyte

Det blir jag som får byta bank! SEB har varit mycket mer aktiva än Swedbank i ränteförhandlingen. SEB gav oss ett mycket bra erbjudande som vi nu har tackat ja till.
Men, jag kommer att sakna min bank-Annika på Swedbank. För ganska många år sedan (2006) hjälpte hon mej då jag ville skaffa mej koll på min egen privatekonomi. Sedan dess har jag känt ett stort förtroende för henne. Det var också en stor grej för mej då, att få koll på min egen ekonomi och med facit i hand blev den händelsen början till det liv jag är i nu. Hon har betytt mycket, inte bara för min ekonomi utan även för en viktig process i mitt liv. TACK, Annika P!
Idag har vi bokat tågresa och boende i Köpenhamn några dagar i september. Vi åker till Jens hemstad och firar för att han fyllt en massa år i år.
Dagens bilder är tagna i Skagen i juni 2008, på Jens och min första resa tillsammans 

Inga kommentarer: