30 augusti 2012

Vårt nya hus och trädgård

Här bor vi nu och här håller vi på att skapa ett nytt hem. Det tar lite tid... Men det känns bra att vi tar det lugnt och känner efter hur vi vill ha det. Det är ju bra om det blir rätt från början!
Trädgården är vildvuxen och naturen utanför trycker på och vill in. Jag ser trädgården som ett långtidsprojekt. Det får ta den tid det tar att skapa harmoni och balans med växter, sten, blivande altan och plank. Tur att jag gillar och njuter av trädgårdsarbete!
 Vi hade besök av mina föräldrar och min äldsta syster med man i söndags.
Skönt att få ordning på walk-in-closet. I det här huset finns inte en enda garderob, så det var skönt att kunna packa upp alla kläder, hänga upp dem och lägga i korgar. Mattan hade vi tidigare i vårt vindsrum på Bondegatan.

2 kommentarer:

Carin sa...

Guu så snyggt :) De hoppas jag att vi får komma o hälsa på!
Kram

Kärrans blogg sa...

Självklart Carin! Jag ser fram mot att ni ska komma och hälsa på. Kram