25 april 2016

Vägra stress

När jobbet vältrar sig in på min fritid är det dags att bryta mönster och vanor. Då gäller det att jag tar hand om mig själv på bästa sätt och gör något kul. 
Idag har jag haft en tuff måndag på jobbet och jag skulle kunna skriva mycket mer om mitt arbete... men det gör jag inte.
När jag kom hem idag tänkte jag i alla fall på det där med att ta hand om mej själv på bästa sätt. Jag började med att mixa ihop en grönsakssmoothie fullproppad med nyttiga vitaminer. Sedan gjorde jag mitt yogapass på lite mer än en timma. När yogapasset var klart serverade sambo en god middag. Efter maten gjorde jag min egen goda müsli. En bra kväll som gjorde att tankar på jobb och stress försvann.
Ha det så bra allesammans, ta hand om er, ha kul och njut av livet!
Dagens bild är tagen för snart ett år sedan då vi var på kusthotellet i Varberg tillsammans med Arwid och Adam

Inga kommentarer: