03 februari 2018

Gillar vinter

Det har kommit mycket snö här, c:a 40 - 50 cm det senaste dygnet. Vi har skottat våra gångar idag och det var verkligen mycket snö. Jag tycker om vinter, snö och kyla den här tiden på året. Tycker även om att skotta snö! 
 Dagens motionspass avklarat för oss båda efter snöskottningen =)
Det blir mycket naturbilder här i min blogg. Jag tycker om att vara i naturen och jag tycker också om att ta naturbilder. I min blogg visar jag bilder som jag själv tycker om och berättar det jag känner för om mitt liv. Jag försöker inte anpassa mig efter vad andra gillar. 
Bland det värsta man kan jag göra är nog att försöka anpassa sig för att få andras gillande - att sluta göra det man själv tycker om för att andra kanske inte gillar det. 
Jag älskar naturen och att ta bilder, då gör jag det, för att det är kul, helt enkelt!
Jag har det bra som har skogen och naturen precis utanför =) Ha en fortsatt fin helg! 

Inga kommentarer: