20 februari 2011

Ljust

Idag jobbar J. Arwid och jag var hos mina föräldrar och åt middag tillsammans med dem. Vi fick god mat och mamma Vera hade gjort efterrätt. Sedan satte vi oss i soffan och drack kaffe på maten. Arwid och jag kollade i gamla fotoalbum.
En massa gamla minnen dök upp då vi tittade på gamla foto. Den bästa bilden var när morfar körde Arwid och Adam i skottkärra. Morfar var lika lycklig som barnen. När jag ser mej själv på gamla foto tycker jag att jag ser bättre ut nu än då.
Vilket underbart härligt sportlovsväder vi har. Jag längtar ut och jag tog därför en timmas promenad på förmiddagen idag.
Visst är det härligt när ljuset återvänder! Dagens bilder är från köksbord och köksfönster.
Nu har min blogg passerat 13000 besök. Jag önskar er alla en bra vecka!

1 kommentar:

Carin sa...

De är ofta man springer ner och hämtar fotoalbum när man är hos dom :) skönt.. då är jag inte ensam om de ialf :)