20 juni 2011

Måndag

Nu längtar jag efter semester, har bara 6 dagar kvar nu. Det ska bli skönt med sovmorgon och att ta dagen som den kommer. Jag har ett jätteroligt arbete som jag trivs med och jag har de bästa jobbarkompisarna men nu behöver kropp, själ och hjärna vila.
Igår kväll kom Arwid förbi här och vi åt tillsammans. Sedan satt vi i soffan, småpratade, läste DN söndag, gjorde inget särskilt och jag kände att jag trivs så bra i mina barns sällskap. Det är små stunder av lycka att bara vara tillsammans ♥ 
Ha en bra vecka alla mina kända och okända bloggläsare!
Dagens bild kommer från www.norrgavel.se

1 kommentar:

Bejans dagar sa...

Vi måste åka till Ljung slott och deras fina slottsbod på din semester. Förslag 9,10,13,16 eller17 juli. Ha en riktigt skön semester. Jag har några timmar i morgon kvar att jobba.
Kram syster