12 augusti 2011

Fredagsmys

Å vad skönt med helg! Jag har inte riktigt vant mej än vid att börja jobba igen efter sommarsemestern. Längtar tillbaka till ledighet, sol, bad, resor, upplevelser och frihet.
Igår morse vinkade jag av Adam då han skulle tillbaka till Oslo. Den här gången har han bott på Ärtgränd så jag har inte träffat honom så mycket. Jag vet att det är varannan gång som gäller men det är svårt att vänja sig vid att veta att han är hemma och att vi ändå inte kan träffas. Men både Arwid och Adam var här i onsdags kväll och det var verkligen jättekul att vara tillsammans med dem en stund. Vi åt god mat också! Det viktigaste är ändå att vi alla mår bra och trivs med våra liv.
Nu är det fredagsmys....

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Ja nog är det tomt när man vet att barnen är hemma men inte hemma hos en själv. Ikväll har jag förmånen att ha två av tre här hemma;-)) Snart drar storgrabben tillbaka till plugg i Halmstad!